"A što traži agrar, traži dvadeset godina ulaganja, da bi onda taj koji dođe poslije dvadeset godina sjeo na nizozemski model", kazao je jedan od osnivača kompanije Marbo i prvi čovjek kompanije "Moji brendovi" u intervjuu srpskom Nedeljniku.
"Ali, tko ovdje ima vremena čekati dvadeset godina? Kada se 2000. promijenila vlast, da je tada neko radikalno radio na razvoju agrara, danas bismo svi drugačije pričali. Ovdje su, ipak, svi usmjereni na kratko. Uspon Marba je trajao 14 godina", rekao je Andrej Jovanović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu