Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prejaki euro nagrizao prihode Richemonta

Autor: Poslovni.hr/Hina
16. siječanj 2014. u 19:25
Podijeli članak —
Thinkstock

Švicarski Richemont, drugi po veličini proizvođač luksuzne robe u svijetu, vlasnik brendova Cartier i Montblanc, izvijestio je u četvrtak da je jaki euro nagrizao njegove prihode u posljednja tri prošlogodišnja mjeseca.

Švicarski Richemont, drugi po veličini proizvođač luksuzne robe u svijetu, vlasnik brendova Cartier i Montblanc, izvijestio je u četvrtak da je jaki euro nagrizao njegove prihode u posljednja tri prošlogodišnja mjeseca.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U razdoblju od listopada do prosinca Richemontovi su prihodi iznosili 2,9 milijardi eura, što znači da su porasli devet posto iskazano u lokalnim valutama ali samo tri posto ako se iskažu u eurima.

Švicarski Richemont, drugi po veličini proizvođač luksuzne robe u svijetu, vlasnik brendova Cartier i Montblanc, izvijestio je u četvrtak da je jaki euro nagrizao njegove prihode u posljednja tri prošlogodišnja mjeseca.

U razdoblju od listopada do prosinca Richemontovi su prihodi iznosili 2,9 milijardi eura, što znači da su porasli devet posto iskazano u lokalnim valutama ali samo tri posto ako se iskažu u eurima.

U devet mjeseci nestandardne Richemontove poslovne godine prihodi su porasli devet posto iskazano u lokalnoj valuti, na 8,2 milijarde eura, odnosno četiri posto iskazano u jedinstvenoj europskoj valuti.

"Jačanje eura u odnosu na dolar i jen negativno je utjecalo na prihode grupe", navedeno je u priopćenju.

Prodaja u Kini ponovo se smanjila, između ostalog pod utjecajem nastojanja vlade u Pekingu da suzbije korupciju čiji je sastavni dio često mito u obliku skupih poklona. Takva politika Pekinga pogodila je proizvođače luksuznih roba.

"Zabrana skupih poklona bazično je uništila taj dio tržišta", ističe Jon Cox, analitičar kompanije za financijske usluge Kepler Cheuvreux.

Richemont je u azijsko-pacifičkoj regiji, uz izuzetak Japana, zabilježio mršavi rast prodaje, od samo jedan posto.

Autor: Poslovni.hr/Hina
16. siječanj 2014. u 19:25
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close