Kineska kompanija za internetsku prodaju odjeće Shein krši europske propise, nastojeći zaskočiti kupce kako bi potrošili više nego što su planirali, upozorila je udruga potrošača BEUC Europsku komisiju.
Shein upozorava kupce da će izlaskom iz aplikacije izgubiti popuste, odbrojava im minute pri kupnji i uvlači ih u naizgled beskonačno pregledavanje ponude, stoji u BEUC-ovu izvješću.
Prodavači robe na internetu nastoje “zaskočiti” kupce i uvući im se “pod kožu” kako bi donijeli odluku o kupnji bez previše razmišljanja. “Takva taktika suptilno utječe na ponašanje potrošača i često ih navodi da kupe proizvod koji nisu ni planirali, odnosno da ugroze svoju privatnost”, stoji na internetskoj stranici Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD).
“Metoda je osmišljena kako bi potaknula masovnu potrošnju, koja vam je potrebna ako se bavite brzom modom”, objašnjava izvršni direktor BEUC-a Agustin Reyna. Kineska kompanija naglasila je u priopćenju da već “konstruktivno” surađuje s Europskom komisijom i regulatorima zemalja EU-a kako bi im dokazala da u poslovanju poštuje europske propise.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu