Internetski trgovac Amazon zadržao je titulu najvrednijeg svjetskog brenda, no e-trgovina više nije uvjet za uspjeh u tom sektoru, ako je suditi po ulasku Walmarta među prvih 10, objavio je u srijedu Brand Finance.
Kako stoji u izvješću Brand Finance Global 500 za ovu godinu, vrijednost Amazonova brenda povećana je 17,5 posto i dosegnula je 220,8 milijardi dolara. Osim što je već treću godinu najvredniji svjetski brend, Amazon je i prvi u povijesti s vrijednošću iznad 200 milijardi dolara.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu