Još prošle godine, pojedini stručnjaci za zračni promet predlagali su spajanje nacionalnih aviokompanija nastalih raspadom SFRJ, koje mahom posluju u gubitcima, u jednu novu, regionalnu kompaniju. Od te ideje, koja je od početka izazivala skepsu, definitivno neće biti ništa, jer su ovdašnje avio-prijevoznike počele kupovati etablirane svjetske kompanije.
Prvi je novog suvlasnika našao srpski Jat Airways, svježe preimenovan u Air Serbia. Paket od 49 posto dionica te kompanije preuzeo je Etihad Airways iz Abu Dhabija (UAE). Jedan od njihovih uvjeta bio je da kompaniju vodi Etihadov menadžment. Ta bi kompanija trebala riješiti skoro pola milijarde dolara vrijedan spor između Jata i Airbusa oko dogovorene kupovine osam novih zrakoplova. Etihad je Airbusu važna mušterija, pa mediji najavljuju kompromis kojim bi se narudžba prepolovila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu