Kad je u pitanju globalna trgovina u godini u koju smo netom zakoračili, jedno je sigurno – borba za svakog kupca se nastavlja.
A kako bi ih privukli što više, trgovci će morati pristati na nova pravila tržišne igre. A većina njih nalaže uključivanje suvremene tehnologije u svakodnevno trgovačko poslovanje. Ključan će biti i internet. Oni koji svoje proizvode ne uspiju ponuditi i na globalnoj mreži, teško će držati korak s konkurencijom koja je ili će pokrenuti web shopove. Da je tako dokazuju i novi podaci o blagdanskom skoru trgovaca. Na američkom tržištu klasična je trgovina u razdoblju od 1. studenoga 2014. godine do prvog dana siječnja porasla 3,2 posto, dok je online prodaja zabilježila višestruko boljih 14 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dreketat će se preko interneta a fizičke trgovine će nestajati a skupa s njima i radna mjesta za srednji sloj.
Uključite se u raspravu