Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Playboy osvaja Kinu, ali bez erotike

Autor: Tomislav Pili
06. svibanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Kina važno tržište/Reuters

Playboy namjerava povećati broj prodajnih mjesta sa sadašnjih 3100 na 3500 trgovina.

Playboy namjerava žustrije ući na golemo kinesko tržište, ali ne s čuvenim magazinom, već s modnim dodacima i kovčezima s legendarnim logom zečića koji kineski potrošači smatraju znakom otmjenosti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Playboy je u posljednjih 10 godina u Kini ostvario pet milijardi dolara prodajnih prihoda. Želimo udvostručiti taj broj u sljedećih deset godina", izjavio je u srijedu CNBC-u Matt Nordby, glavni prodani direktor kompanije. Sklopivši ugovor s novim kineskim distributerom, Playboy namjerava povećati broj prodajnih mjesta sa sadašnjih 3100 na 3500 trgovina, dodao je Nordby.

Playboy namjerava žustrije ući na golemo kinesko tržište, ali ne s čuvenim magazinom, već s modnim dodacima i kovčezima s legendarnim logom zečića koji kineski potrošači smatraju znakom otmjenosti.

"Playboy je u posljednjih 10 godina u Kini ostvario pet milijardi dolara prodajnih prihoda. Želimo udvostručiti taj broj u sljedećih deset godina", izjavio je u srijedu CNBC-u Matt Nordby, glavni prodani direktor kompanije. Sklopivši ugovor s novim kineskim distributerom, Playboy namjerava povećati broj prodajnih mjesta sa sadašnjih 3100 na 3500 trgovina, dodao je Nordby.

Autor: Tomislav Pili
06. svibanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close