Pinterest najavio “Buy it” opciju na pinovima

Autor: Neuralab, Ljupko Ćorić , 10. lipanj 2015. u 10:22
Foto: Neuralab

Na nedavno održanom događaju u Pinterestovom sjedištu u San Franciscu, izvršni direktor, Ben Silbermann, objavio je novost koju su korisnici ove 11 milijardi dolara vrijedne društvene mreže dugo priželjkivali.

Na nedavno održanom događaju u Pinterestovom sjedištu u San Franciscu, izvršni direktor, Ben Silbermann, objavio je novost koju su korisnici ove 11 milijardi dolara vrijedne društvene mreže dugo priželjkivali. Službeno je najavljen “Buy it” gumb – opcija koja omogućuje izravnu kupnju odabranih proizvoda.

Plavi gumb za kupnju, nalazit će se odmah pored crvenog “Pin it” gumba. Za određene pinove, korisnik će vidjeti cijenu, odabrati boju, veličinu i količinu te kliknuti na plavi “Buy it” gumb kako bi dovršio kupnju. Trenutno jedini način na koji korisnici mogu kupiti proizvod s Pinteresta je klikom na odabrani pin koji ih preusmjeruje na izvornu stranicu prodavača. S novim dodatkom, Pinterest je uvelike olakšao i ubrzao kupnju proizvoda svojim korisnicima.

Silbermann navodi kako je na ovu društvenu mrežu od njenog pokretanja 2010. godine, ‘pinano’ 50 milijardi želja i ideja. “Stvar je u tome što nas korisnici već neko vrijeme ispituju o mogućnosti kupnje. Ljudi žele kupovati stvari na Pinterestu!”, kaže Silberman.

Zanimljive brojke

  • 80% posjetitelja pristupa Pinterestu s mobilnih uređaja

  • prosječna ecommerce narudžba Pinterest korisnika iznosi 179 dolara

  • 0,78 dolara prosjek je vrijednosti jednog pina ecommerce stranice

Uzevši u obzir istraživanje Millward Brown-a gdje je 93% korisnika odgovorilo kako koriste Pinterest za planiranje kupnje i gdje je 87% ispitanih kupilo neki proizvod zbog Pinterest pinova, ova društvena mreža uskoro bi mogla postati jedna od najpoželjnijih destinacija za većinu ecommerce trgovaca. 

Komentirajte prvi

New Report

Close