Peugeot se vraća na američko tržište nakon 25 godina u sklopu nove šestogodišnje strategije koja bi trebala izvući kompaniju iz problema. Plan je predstavljen u utorak, a cilj mu je izbjeći novu krizu zbog fokusiranja samo na jedno tržište.
"Trebamo se proširiti kako bi zaštitili kompaniju od bilo koje regionalne krize. Kompanija je gotovo propala zbog pretjeranog oslanjanja na europsko tržište", izjavio je za Financial Times Carlos Tavares, izvršni direktor PSA grupacije koju još čini i Citroën te luksuzni brend DS. Povratak u SAD planira se u sljedećem desetljeću, ali vratit će se samo jedan brend. Koji će to biti, još nije odlučeno, otkrio je Tavares. Podsjetimo, Peugeot je napustio Ameriku 1991., a Citroën još 1974. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu