Potrošači (kako ekonomija naziva ljude koji kupuju robu ili plaćaju usluge) se prilagođavaju se ekonomskoj situaciji, a situacija u Njemačkoj je sumorna. Prema aktualnom istraživanju kompanije EY, više od trećine Nijemaca (37 posto) izjavljuje da sada kupuje samo ono najosnovnije.
Nijemci su pesimistični kada se radi o njihovoj životnoj situaciji u narednom razdoblju, a i općenito kada je riječ o ekonomskoj situaciji u zemlji. Po tome su ipak “najgori” u svijetu Japanci, koji čine izuzetak u odnosu na druge azijske zemlje. A u Europi su od Nijemaca pesimističniji Francuzi i Talijani, piše Deutsche Welle.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu