Pepsi pregovara o kupnji tvrtke koja prodaje kokosovu vodu, a u koju su uložile i zvijezde iz svijeta glazbe i filma. Prema navodima Reutersa koji se poziva na upućene izvore, čuveni proizvođač gaziranih pića želi svom carstvu pripojiti All Market, tvrtku koju su 2004. osnovala dvojica prijatelja iz djetinjstva. All Market stoji iza brenda kokosove vode Vita Coco koja je u svega nekoliko godina postala planetarno popularna.
Popularna među mladima
Vita Coco voda dobiva se od mladih, zelenih kokosovih oraha, a iznimno je popularna među mladima u zapadnim državama jer je bogata elektrolitima i vitaminima. Trenutno se prodaje u 30 država svijeta i globalni je lider u tom segmentu jer drži 26 posto udjela na tržištu vrijednom 2,5 milijarde dolara, pokazuju podaci Euromonitor Internationala. Vlasnici kompanije navodno su od Pepsija tražili milijardu dolara, no kompanija je spremna ponuditi nešto niži iznos.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu