Kako sve više nas internetu i raznoraznim aplikacijama pristupa putem mobilnih uređaja i tableta, oglašivači traže nove načine kako nas se domoći na tim napravama. Iskorištavaju mogućnosti telefona glede pronalaska lokacije, poziva, uputa i kalendarskih podsjetnika.
Oglašivači u Sjedinjenim Američkim Državama ove će godini potrošiti razmjerno malo na mobilne uređaje i tablete, oko 2,6 milijardi dolara, tvrde u eMarketeru, što iznosi samo dva posto ukupne potrošnje. No to je trostruko više nego što je potrošeno 2010. U svijetu se na ovu vrst oglašavanja troši 6,4 milijarde dolara. "Sve veći postotak naše kupnje je mobilan jer je i potrošač mobilan", kaže Chris McCann, predsjednik tvrtke 1800Flowers.com, koja pruža uslugu mobilnih oglasa koji osobe potiču da svrate u obližnju trgovinu. "Pokušavamo razmišljati o korisniku koji je u pokretu", kaže Jason Spero, upravitelj za globalnu mobilnu prodaju i strategije u Googleu, koji dominira internetskim i mobilnim oglašavanjem. "Što taj korisnik želi dok sjedi u kafiću ili šeće ulicom?"Veliki izazov počiva u činjenici što oglašivači mobilne oglase plaćaju manje nego internetske, uglavnom zato što je manje izgledno da će potrošači nešto kupiti putem telefona. Iako Google prodaje više mobilnih oglasa, prosječni iznos koji njima ostvaruje je u padu. Vrijednost Facebooka na Wall Streetu se prepolovila zbog straha da ne zarađuje dovoljno na mobilnim korisnicima. Ni Appleova mreža za mobilne oglase iAd ne pobuđuje veliko zanimanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu