Gledanje filmova i serija uz šalicu kave idu ruku pod ruku, ako je suditi po najnovijoj investiciji talijanske obitelji Lavazza koja stoji iza istoimenog brenda kave. Preko svoje holding kompanije obitelj Lavazza kupila je četvrtinu udjela u "talijanskom Netflixu", tvrtki Chili.
Kako prenose mediji, udjel je plaćen oko 25 milijuna eura. Chili je osnovan 2012. godine, a trenutno ima milijun korisnika koji na toj platformi mogu izabrati između 17.000 filmova i 10.000 epizoda različitih serija. Nakon velikog uspjeha na matičnom talijanskom tržištu, tvrtka je započela s međunarodnim širenjem, pa je trenutno dostupna u Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Poljskoj. Osim gledanja filmova, preko Chilija korisnici mogu kupiti karte za kino te različitu robu povezanu s filmskom industrijom, poput knjiga, odjeće ili postera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu