Više od 1,1 milijuna oglasa objavljeno je tijekom kampanje za predsjedničke izbore u Sjedinjenim Državama a u oglašavanje je više novca uložila kampanja predsjednika SAD-a Baracka Obame, pokazala je analiza objavljena u petak.
Studija inicijative Wesleyan Media Project pokazala je da je u ovogodišnjoj kampanji bilo više političkog oglašavanja nego na bilo kojim ranijim predsjedničkim izborima, čak 40 posto više nego 2008. godine. Otkako se početkom travnja Romney pojavio kao republikanski protukandidat, Obamina kampanja sponzorirala je više do polovice svih oglasa i nadmašila broj oglasa Romneyeve kampanje 2,6 spram 1, i po broju oglasa i po procjeni potrošenog novca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu