Dionica Koridora 11 Ub-Lajkovac cesta je koja nije niti otvorena, a gradi se iznova. To je i najskuplja autocesta u povijesti Srbije jer je u 12,5 kilometara uloženo gotovo 100 milijuna eura, piše Blic.
Od dolaska prvih bagera izvođača radova Puteva Užica i Planuma stvari su krenule nizbrdo, a rokovi za završetak gradnje pomicani su gotovo svake godine. Tako je Milutin Mrkonjić, bivši ministar građevinarstva, za čijeg mandata je i počela gradnja, prvo najavljivao da će autocesta biti završena u studenome 2011. godine, ali je taj dio Koridora 11, u čiju je izgradnju u početku uloženo oko 73 milijuna eura, završen tek tri godine kasnije. Budući da nije bila povezana niti s jednom drugom prometnicom dionica pune tri godine nije bila otvorena za promet, da bi se krajem 2017. utvrdilo da je asfalt na 2,5 kilometara pun oštećenja. Zbog toga je u kolovozu ove godine počela sanacija, koja će stajati najmanje 10 milijuna eura. Popravke obavljaju kineski Shandong i Energoprojekt niskogradnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pa mogli ste i staviti sliku iz Srbije ili barem sliku neke autoceste, a ne pulsku obilaznicu 🙂
Treba zvati Skladgradnju da to saniraju i dobro prefarbaju
Sistem potroši što manje da bi zaradio što više se obija o glavu.
Uključite se u raspravu