Njemački lanci supermarketa sve snažnije otimaju tržišni udjel konkurentima u Velikoj Britaniji. Prema podacima analitičke kuće Kantar Worldpanel koje u utorak prenosi Bloomberg, prodaja Lidla na britanskom tržištu porasla je u posljednja tri mjeseca 18 posto, a sličan rast bilježi i Aldi.
Takav uspon njemačkih trgovaca veliki je udarac za dva najveća tamošnja lanca, Tesco i Asdu koja je u vlasništvu američkog Wal-Marta. Naime, prodaja ta dva lanca pada, predvođena 3-postotnim padom prodaje koje bilježi Asda. Prodajni prihodi Morrisona pali su jedan posto, a jedini tračak optimizma za britanske trgovce pokazuje se kod Sainsburya čija je prodaja porasla 1,1 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu