Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nijemci zavladali britanskim trgovinama

Autor: Tomislav Pili
20. listopad 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Lidl uzima sve veći udjel/M. Š./PIXSELL

Dok prodaja domaćih lanaca pada, Lidl i Aldi bilježe stope rasta od 18%.

Njemački lanci supermarketa sve snažnije otimaju tržišni udjel konkurentima u Velikoj Britaniji. Prema podacima analitičke kuće Kantar Worldpanel koje u utorak prenosi Bloomberg, prodaja Lidla na britanskom tržištu porasla je u posljednja tri mjeseca 18 posto, a sličan rast bilježi i Aldi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Takav uspon njemačkih trgovaca veliki je udarac za dva najveća tamošnja lanca, Tesco i Asdu koja je u vlasništvu američkog Wal-Marta. Naime, prodaja ta dva lanca pada, predvođena 3-postotnim padom prodaje koje bilježi Asda. Prodajni prihodi Morrisona pali su jedan posto, a jedini tračak optimizma za britanske trgovce pokazuje se kod Sainsburya čija je prodaja porasla 1,1 posto.

Njemački lanci supermarketa sve snažnije otimaju tržišni udjel konkurentima u Velikoj Britaniji. Prema podacima analitičke kuće Kantar Worldpanel koje u utorak prenosi Bloomberg, prodaja Lidla na britanskom tržištu porasla je u posljednja tri mjeseca 18 posto, a sličan rast bilježi i Aldi.

Takav uspon njemačkih trgovaca veliki je udarac za dva najveća tamošnja lanca, Tesco i Asdu koja je u vlasništvu američkog Wal-Marta. Naime, prodaja ta dva lanca pada, predvođena 3-postotnim padom prodaje koje bilježi Asda. Prodajni prihodi Morrisona pali su jedan posto, a jedini tračak optimizma za britanske trgovce pokazuje se kod Sainsburya čija je prodaja porasla 1,1 posto.

No, tajna Sainsburyeva uspjeha je snažna internetska prodaja te trgovine malog formata. "Cjenovni rat supermarketa ne pokazuje znakove popuštanja. Po drugi uzastopni mjesec Lidl povećava svoj udjel", izjavio je za Bloomberg Fraser McKevitt, voditelj analize maloprodajnog sektora u Kantar Worldpanelu.

Autor: Tomislav Pili
20. listopad 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close