Nijemci trenutno nisu skloni većem trošenju novca, ako je suditi po do sada nezabilježenom negativnom rezultatu potrošačkog raspoloženja do kojeg je došla agencija GfK. Raspoloženje njemačkih potrošača na rekordno je niskim razinama zbog pandemije koronavirusa i mjera koje vlada poduzima kako bi je suzbila, pokazuje najnovije izvješće njemačke istraživačke agencije objavljeno u četvrtak.
Njegov indeks potrošačke klime za mjesec svibanj, dobiven anketom među 2000 građana, spustio se u negativno područje, na minus 23,4 boda, s revidirana 2,3 boda u mjesecu ranije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu