Tvrtka Niantic koja stoji iza iznimno popularne mobilne video-igre Pokemon Go koja sve više postaje društveni fenomen krenula je u potragu za novim sponzorima radi dodatnog ojačavanja prihoda. Kako je Reutersu otkrio izvršni direktor John Hanke, tvrtka je u pregovorima s nekoliko kompanija zainteresiranima za partnerstvo poput onog koje je s Nianticom sklopila japanska podružnica McDonald'sa.
Nove prilike
Zahvaljujući tome, u 3000 McDonald'sovih restorana u Japanu mogu se pronaći Pokemoni što privlači igrače, a time i raste prihod tog globalnog lanca restorana brze hrane. Takva plaćena sponzorstva mogu smanjiti Nianticovu ovisnost o prihodima od same aplikacije, dodao je Hanke tijekom konferencije GamesBeat 2016 koja se ovoga tjedna održavala u Kaliforniji. Igra je ostvarila golem uspjeh nakon lansiranja 6. srpnja zbog čega milijuni igrača diljem svijeta svojim mobitelima po ulicama, parkovima, trgovačkim centrima i restoranima hvataju Pokemone. Prema podacima analitičke kuće App Annie, igra je do sada preuzeta 100 milijuna puta, a dnevno donosi prihod od 10 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.S Poštovanjem !
Izvinjavam se što se sada javljam na ovaj post. Igram igru Pokemon GO pune 2 godine. I jako sam zadovoljan sa igrom. Samo imam jedan mali minus igra Pokemon GO . A minus je ovaj: Jer nije pravilno postavljeni Pokestopova i Gym-ova. . Jer u nekim ulicama ima po 4-6 pokestopova i 23 Gym- u krugu do 2 km, a u mojo ulici koja je duga oko 4 km nemam ništa od toga pa pješke idem u gradu po giftove i hvatanje Pokemona. I da se može smršaviti s tom igrom. I to je uživancija igre Pokemon GO
Uključite se u raspravu