Nastavlja se prodaja turističkih sadržaja: Kinezi kupili hotele Kompas i Lovec

Autor: Poslovni.hr , 01. rujan 2019. u 22:00
Hotel Lovec ima četiri zvjezdice, kao i obližnji Kompas, a prodani su za 10 milijuna eura,Foto: PD

Kupljeni su po trenutno nepoznatoj cijeni.

Nastavlja se niz prodaja turističkih sadržaja na području slovenske Gorenjske. Nakon što je Damian Merlak, mladi slovenski kriptomilijunaš, bivši suvlasnik Bitstampa, kupio i obnovio četiri propadajuća hotela na Bohinju, sada su prodana dva veća hotela na Bledu, javlja portal Siol.net.

Prema informacijama portala, novog vlasnika dobio je hotel Kompas s četiri zvjezdice, smješten u središtu Bleda, tik uz jezero. Ima 95 soba sa 158 kreveta i pet kongresnih dvorana, a najviše može primiti 150 gostiju. Prodan je i hotel Lovec, koji također ima četiri zvjezdice, a smještene je nasuprot Kompasu. Nudi 52 sobe i osam apartmana, te kongresnu dvoranu za 140 osoba. Po trenutno nepoznatoj cijeni kupila ih je ljubljanska tvrtka Golden Forest za koju se vjeruje da je u vlasništvu investitora iz Kine. Prema Prema podacima dostupnim portalu, cijena bi mogla biti oko 10 milijuna eura. Tko stoji iza kompanije Hong Kong Gold Elephant International, osnovane prije četiri godine, ne može se utvrditi iz službenih registra. Dosadašnja iskustva s kineskim ulaganjima u Sloveniju pokazala su da se često iza njih kriju mnogi pojedinci iz Slovenije, objašnjava Siol.net.

Službeni predstavnici Golden Foresta su Xiaolei Xu i Guo Jinlin iz Nanjinga. Prije mjesec dana upravljanje poslovanjem u Sloveniji preuzeo je Vladan Mitrović, koji već ima iskustva u hotelijerstvu. Do sada su hoteli bili u vlasništvu Kompas Hotela Bled, kojima upravljaju Ivan Tatić i Milorad Sikima. Kupoprodajni ugovor, u kojeg je uvid imala redakcija Siola, pokazuje da su kineski ulagači platili samo mali dio cijene vlastitim sredstvima. Većina je financirana kreditom od sedam milijuna eura kojeg su uzeli od Sberbanke.

Kompanija Kompas Hoteli Bled ostvarila je 2017. godine 5,4 milijuna eura od prodaje i približno 200.000 eura neto dobiti. Prije godinu dana, Tine Brodnjak, tadašnji direktor kompanije, izjavio je da će se proširiti uglavnom na kongresne aktivnosti. “U segmentu poslovnog turizma vidimo mogućnosti za budući razvoj i rast prihoda, posebno u zimskim mjesecima, jer Bled više nije prepoznatljiva skijaška destinacija”, rekao je, dodajući da će veliki izazov biti postizanje viših prosječnih cijena tijekom glavne sezone i osiguranje produženja sezone u rano proljeće, jesen i zimu.

Komentirajte prvi

New Report

Close