Na poljoprivrednim površinama u Srbiji posljednjih godina sve su zastupljenije nasade borovnice, koje nakon maline postaju najpopularniji srpski brend kada je riječ o jagodičastom odnosno bobičastom voću.
Dok se nasade maline prostiru na više 20.000 hektara, borovnice trenutno zauzimaju oko 1200 ha. Oko 95 posto ubranih plodova borovnice plasira se na svjetsko i domaće tržište, u prerađenom i svježem stanju. Međutim, prednost u odnosu na svjetsko tržište je u tome što rane sorte borovnica u Srbiji sazrijevaju sredinom lipnja, u vrijeme kada je nitko u svijetu nema, pišu Večernje novosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu