Korupcijski skandal u svjetskoj nogometnoj organizaciji glavni bi sponzori mogli iskoristiti za raskid ugovora što bi FIFA-i u budućnosti moglo znatno smanjiti prihode. Naime, od 5,7 milijardi dolara koliko je FIFA uprihodila između 2011. i 2014., od marketinga je došlo 29 posto, stoji u njihovom financijskom izvješću.
Svi najveći sponzori po uhićenju dužnosnika FIFA-e u srijedu izrazili su zabrinutost ili razočaranje. Ipak, glavnina – Adidas, Coca-Cola, Hyundai, Anheuser Busch i McDonald's – za sada nije naznačila da bi mogla povući svoje sponzorstvo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu