Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Najmoćniji pivari korak bliže ujedinjenju

Autor: Sergej Novosel Vučković
22. srpanj 2016. u 12:45
Podijeli članak —
Craftovi će biti zaštićeniji/ K. Štedul Fabac/PIXSELL

Spajanje Anheuser-Busch InBeva i SABMillera teško 107 milijardi dolara.

Najveće svjetske pivovare Anheuser-Busch InBev i SABMiller, koje drže trećinu svjetskih tržišta i neke od i u nas rado konzumiranih najpoznatijih pivskih brendova (Budweiser, Stella Artois, Pilsner Urquell, Bavaria…), pred konačnim su spajanjem, koje bi sa 107 milijardi dolara bilo najveće u povijesti u sektoru robe široke potrošnje.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Korak bliže ujedinjenu pivara nastupio je nakon što su dobili zeleno svjetlo od američkog antitrust povjerenstva, i sad još samo Kina mora odobriti spajanje, Australija i Europa već su to učinile. Ovo odobrenje ide na ruku kako oboma megapivarima, o čijem se spletu govori već dvije godine, tako i malim, neovisnim, craft pivovarama, jer je AB InBev dodatno plaćao i nagrađivao pivnice i trgovine da prodaju više njegovih piva, nauštrb konkurentskih, među kojima su i craftovi.

Najveće svjetske pivovare Anheuser-Busch InBev i SABMiller, koje drže trećinu svjetskih tržišta i neke od i u nas rado konzumiranih najpoznatijih pivskih brendova (Budweiser, Stella Artois, Pilsner Urquell, Bavaria…), pred konačnim su spajanjem, koje bi sa 107 milijardi dolara bilo najveće u povijesti u sektoru robe široke potrošnje.

Korak bliže ujedinjenu pivara nastupio je nakon što su dobili zeleno svjetlo od američkog antitrust povjerenstva, i sad još samo Kina mora odobriti spajanje, Australija i Europa već su to učinile. Ovo odobrenje ide na ruku kako oboma megapivarima, o čijem se spletu govori već dvije godine, tako i malim, neovisnim, craft pivovarama, jer je AB InBev dodatno plaćao i nagrađivao pivnice i trgovine da prodaju više njegovih piva, nauštrb konkurentskih, među kojima su i craftovi.

Oni su se s pravom osjećali ugroženima i takvom su kupovanju naklonosti prigovarali. "Neovisni distributeri i trgovine sad će imati više slobode prodavati mnogo drugih piva koje potrošači vole, a ne nužno samo brendove jedne grupacije", govore iz američkog Ministarstva pravosuđa, zaduženog za sprečavanje nepoštene trgovačke prakse.

Autor: Sergej Novosel Vučković
22. srpanj 2016. u 12:45
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close