Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Na istoku želimo isto kao na zapadu EU’

Autor: Sergej Novosel Vučković
14. travanj 2017. u 13:30
Podijeli članak —
I u RH isti proizvodi lošiji od takvih u Njemačkoj/Damir Špehar/PIXSELL

Naše europarlamentarke protiv dvostrukih standarda u kvaliteti.

Na okruglom stolu u Europskom parlamentu, na temu različite kvalitete tobože istih proizvoda na tržištima istoka i zapada EU, govorilo se o artiklima široke potrošnje koje multinacionalke plasiraju pod istim imenom i brendom u sve zemlje EU, ali za koje je utvrđeno da su različite kakvoće.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Najčešće nauštrb potrošača u istočnim članicama. Nakon što su Slovaci istraživanjem otkrili da je ista roba u okusu, sadržaju i masi kupljena u njihovim dućanima gora od identične u Austriji, slično istraživanje u Hrvatskoj provodi i naša europarlamentarka Biljana Borzan. Ona se usprotivila primjeni dvostrukih standarda i uzvratila predstavniku Europskog udruženja brendova koji tvrdi da razlike u recepturi proizlaze iz različitiha ukusa potrošača i dostupnosti osnovnih namirnica.

Na okruglom stolu u Europskom parlamentu, na temu različite kvalitete tobože istih proizvoda na tržištima istoka i zapada EU, govorilo se o artiklima široke potrošnje koje multinacionalke plasiraju pod istim imenom i brendom u sve zemlje EU, ali za koje je utvrđeno da su različite kakvoće.

Najčešće nauštrb potrošača u istočnim članicama. Nakon što su Slovaci istraživanjem otkrili da je ista roba u okusu, sadržaju i masi kupljena u njihovim dućanima gora od identične u Austriji, slično istraživanje u Hrvatskoj provodi i naša europarlamentarka Biljana Borzan. Ona se usprotivila primjeni dvostrukih standarda i uzvratila predstavniku Europskog udruženja brendova koji tvrdi da razlike u recepturi proizlaze iz različitiha ukusa potrošača i dostupnosti osnovnih namirnica.

"Moje istraživanje prvo u Europi uključuje deterdžente i higijenske potrepštine. Želite li reći hrvatski potrošači preferiraju slabije pranje kod deterdženta ili slabiji učinak paste za zube? Nijedan hrvatski građanin vam neće reći da preferira sok s umjetnim bojilima", rekla je Borzan. Hrvatsko istraživanje o kvaliteti proizvoda na domaćem i njemačkom tržištu još je u tijeku, a prema dosadašnjem mjerenju stavova, 82,6% građana misli da su proizvodi na istoku lošije kvalitete od onih u trgovinama u zapadnim članicama EU.

I Dubravka Šuica kao europarlamentarka upozorila je da treba mijenjati zakone da se spriječi diskriminacija potrošača, jer, dodala je, "ne želimo biti građani drugog reda, već  živjeti u zajedničkom europskom tržištu". 

Autor: Sergej Novosel Vučković
14. travanj 2017. u 13:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close