Nakon halal hrane pripremljene prema islamskim običajima velika poslovna prilika zapadnih kompanija postaje i halal kozmetika. Kako navodi Bloomberg, potrošači širom svijeta ove će godine na halal kozmetiku potrošiti 27 milijardi dolara, a do 2019. vrijednost prodaje skočit će na 39 milijardi dolara, procjenjuje konzultantska kuća Technavio.
"To je tržište koje raste po golemim stopama", ističe Shafiq Shafi, direktor konzultantske tvrtke Muslim Marketing. Potencijal ne treba čuditi s obzirom da muslimani čine četvrtinu svjetskog stanovništva, odnosno 1,6 milijardi ljudi. Prema procjenama washingtonskog Pew istraživačkog centra, do kraja stoljeća muslimana će u svijetu biti više nego kršćana. Priliku u halal kozmetici među prvima je vidio njemački kemijski div BASF koji trenutno posjeduje halal certifikate za 145 kemijskih sastojaka koji se koriste u proizvodnji sredstava za čišćenje lica, preparata protiv akni, kupki ili deterdženata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu