Krenuvši za ostalim proizvođačima slatkiša koji su proteklih godina smanjivali masu najpopularnijih čokoladica, kompanija Mondelez izmijenila je zbog toga oblik popularne čokolade Toblerone što je izazvalo bijest potrošača. Prema navodima britanskog The Telegrapha, Mondalez je povećao razmak između poznatih piramidalnih oblika čokolade Toblerone, istovremeno stanjivši i "piramide".
Promjena ili poskupljenje
Prema pojašnjenju Mondeleza, oblik Toblerone čokolade je izmijenjen zbog porasta cijene sastojaka koji se koriste u proizvodnji. "Morali smo birati između promjene oblika ili podizanja cijene", objavila je kompanija na svom Facebook profilu. No, ako se pogleda kretanje cijene kakaa – osnovnog sastojka za proizvodnju čokolade – obrazloženje Mondeleza baš "ne drži vodu".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu