Mattel na udaru kupaca i konkurencije

Autor: Tomislav Pili , 23. studeni 2014. u 21:58
Reuters

Nakon što je prodaja lutaka Barbie u trećem tromjesečju pala za više od petine, kompanija Mattel prošlog se tjedna suočila s dvostrukim problemom.

Nakon što je prodaja lutaka Barbie u trećem tromjesečju pala za više od petine, kompanija Mattel prošlog se tjedna suočila s dvostrukim problemom. Knjiga “Mogu biti računalna inženjerka” koja je trebala popularnu Barbiku prikazati u novom, modernom svjetlu od kupaca je na društvenim mrežama dočekana na nož zbog seksističke poruke naslova knjige. Nakon što se Mattel ispričao zbog ovog gafa, došla je vijest da pred blagdane kreće prodaja lutke Lammily koja, za razliku od Barbike, ne bježi od nedostataka, poput akni i celulita. Iako analitičari tvrde da Mattel što prije treba osvježiti Barbie i prilagoditi je vremenu, njezina godišnja prodaja procjenjuje se na milijardu dolara.

Komentirajte prvi

New Report

Close