Otkako je potvrđeno da je Verizon, kao telekomunikacijska kompanija i najveći američki isporučitelj bežičnog interneta, za 4,8 milijardi dolara kupio osnovnu djelatnost posrnuloga internetskog kolosa Yahoo – pretraživač, analitičari i upućeni pratitelji tehnozbivanja kao da ne mogu naći riječi kojima bi precizno opisali što to znači za Marissu Mayer (41), dojučerašnju predsjednicu uprave kalifornijske tvrtke.
Je li se riješila utega koji si je sama okovala dolaskom iz Googlea 2012. i koji mnogi smatraju precijenjenim, ili je stavila točku na i svoje karijere u kompaniji koja je u ono vrijeme 90-ih bila možda i predvodnik trendova, počev od tražilice do servisa brzih i poruka i internetski zasnovanog maila."Planiram ostati, volim Yahoo", ni manje ni više se tako Marissa obratila zaposlenicima i "prerezala" neizvjesnost. Ostat će tu još neko vrijeme jer ima, kaže, dva prioriteta: Moram pratiti ovu kupoprodaju do kraja i zaštititi vrijednost naših equity udjela".

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu