Njemački zrakoplovni prijevoznik Lufthansa planira prodor na tržište niskotarifnih avioprijevoznika, koje pruža najviše prilika za zaradu.
Suočen s velikim problemima u održavanju svoje kompanije profitabilnom, izvršni direktor Carsten Spohr inicirao je novu strategiju kojom će se Lufthansa okušati na tržištu niskotarifnih letova. S obzirom na to da je Lufthansa prisiljena zaradu tražiti u niskotarifnim letovima, te činjenice da je tržišna vrijednost njemačkog diva prošloga mjeseca u samo jednom danu pala za dvije milijarde dolara, problemi u kojima se našla Lufthansa nisu nezanemarivi. "Vidimo rast potrebe za stalnim linijama među putnicima koji žele putovati po povoljnijim cijenama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu