Najpoznatije kockice na svijetu uskoro bi mogle postati daleko “digitalnije” nego sada. Kako navodi Financial Times, Lego planira utrostručiti broj programera softvera i ubrzati investicije u digitalnu preobrazbu poslovanja s obzirom da se taj najveći svjetski proizvođač igračaka pribojava da bi svijet internetskih igara mogao značajno poljuljati poslovanje temeljeno na plastičnim kockicama.
Dva svijeta, zajedno
Izvršni direktor Niel Christiansen ističe za FT kako danska kompanija povećava ulaganja u softverski razvoj na nekoliko stotina milijuna dolara te više ne promatra svoje fizičke i digitalne proizvode kao dva odvojena svijeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu