Ljudi ne otkrivaju nove proizvode na internetu nego u fizičkim trgovinama, objavio je Forrester Research.
George Lawrie, potpredsjednik Forrestera je u četvrtak na konferenciji "SAP – Budućnost maloprodaje" u Londonu izjavio da podaci iz svih dijelova svjeta pokazuju da fizičke trgovine imaju dvije ključne prednosti nad internetskom konkurencijom."Za razliku od Amazona, fizičke trgovine razradile su profitabilan lanac vrijednosti i, uz to, one su kupcima glavni kanal za upoznavanje s novim proizvodima i to su dva temelja na kojima fizičke trgovine grade svoju budućnost", kaže Lawrie.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu