Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kineski brendovi ljepote ciljaju na strane akvizicije

Autor: Poslovni dnevnik
10. lipanj 2025. u 22:00
Podijeli članak —
Proya je prvi kineski brend ljepote koji je premašio 10 mlrd. yuana prihoda/Reuters

Proya je 2024. postala prvi kineski brend ljepote koji je premašio deset milijardi yuana godišnjih prihoda.

Kineski vodeći brendovi u industriji ljepote, poput Proye i S’Younga, sve više razmatraju preuzimanja manjih stranih tvrtki kako bi proširili svoje portfelje i slijedili primjer globalnih lidera poput L’Oreala i Estée Laudera, osobito zbog usporavanja rasta na domaćem tržištu.

Iako su još relativno nepoznati na međunarodnoj sceni, ti kineski brendovi ostvarili su značajan uspjeh u Kini, čak preuzimajući dio tržišnog kolača od globalnih igrača. No, produljena kriza na tržištu nekretnina te zabrinutost zbog rasta plaća i sigurnosti zaposlenja negativno utječu na potrošnju, što je izazov za daljnji rast.

Osnivač Proye, Hou Juncheng, najavio je desetogodišnji plan kojim tvrtka želi ući među deset najvećih svjetskih brendova ljepote, što zahtijeva godišnje prihode od najmanje 50 milijardi yuana (oko 7 milijardi dolara). Kako bi to ostvarila, Proya planira preuzeti nekoliko europskih brendova s bogatom tradicijom i naprednom tehnologijom.

Proya je 2024. postala prvi kineski brend ljepote koji je premašio deset milijardi yuana godišnjih prihoda. Analitičari smatraju da će kupnja stranih brendova pomoći kineskim tvrtkama u diverzifikaciji prihoda i smanjenju ovisnosti o domaćem tržištu, no upozoravaju da slični pokušaji kineskih modnih tvrtki nisu uvijek ispunili očekivanja.

Autor: Poslovni dnevnik
10. lipanj 2025. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close