Kineski vodeći brendovi u industriji ljepote, poput Proye i S’Younga, sve više razmatraju preuzimanja manjih stranih tvrtki kako bi proširili svoje portfelje i slijedili primjer globalnih lidera poput L’Oreala i Estée Laudera, osobito zbog usporavanja rasta na domaćem tržištu.
Iako su još relativno nepoznati na međunarodnoj sceni, ti kineski brendovi ostvarili su značajan uspjeh u Kini, čak preuzimajući dio tržišnog kolača od globalnih igrača. No, produljena kriza na tržištu nekretnina te zabrinutost zbog rasta plaća i sigurnosti zaposlenja negativno utječu na potrošnju, što je izazov za daljnji rast.
Osnivač Proye, Hou Juncheng, najavio je desetogodišnji plan kojim tvrtka želi ući među deset najvećih svjetskih brendova ljepote, što zahtijeva godišnje prihode od najmanje 50 milijardi yuana (oko 7 milijardi dolara). Kako bi to ostvarila, Proya planira preuzeti nekoliko europskih brendova s bogatom tradicijom i naprednom tehnologijom.
Proya je 2024. postala prvi kineski brend ljepote koji je premašio deset milijardi yuana godišnjih prihoda. Analitičari smatraju da će kupnja stranih brendova pomoći kineskim tvrtkama u diverzifikaciji prihoda i smanjenju ovisnosti o domaćem tržištu, no upozoravaju da slični pokušaji kineskih modnih tvrtki nisu uvijek ispunili očekivanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu