U uvjetima očekivanog pada ukupne prodaje automobila u SAD-u za deset posto u drugoj polovici 2025. južnokorejski proizvođač Kia najavljuje ambiciozan iskorak s planom za povećanje prodaje i tržišnog udjela na američkom tržištu.
Cilj im je povećati svoj udio s dosadašnjih 5,1 na više od šest posto. Kia računa na prodaju novih modela, osobito hibridnih vozila poput popularnog Carnival SUV-a i malog modela K4. Unatoč pritiscima američkih carina, tvrtka je zabilježila rast prodaje na tržištu SAD-a od pet posto.
Strateški, ne planira odmah dizati cijene, već je fokusirana na povećanje volumena prodaje i širenje prisutnosti na tržištu. Kia također planira prilagoditi proizvodnju u svojoj američkoj tvornici u Georgiji, gdje će, s obzirom na kraj američkih subvencija za električna vozila u rujnu 2025., dio proizvodnje električnih automobila preusmjeriti na konvencionalne SUV modele poput Sportagea, Sorenta i Telluridea. Glavni financijski direktor Kie, Kim Seung-jun, istaknuo je kako teške okolnosti vide kao priliku za jačanje svoje tržišne pozicije, ističući snagu tvrtke u suočavanju s izazovima.
Kia i Hyundai ostaju među tri najveća globalna proizvođača automobila i bilježe rast prisutnosti u SAD-u, zahvaljujući dobroj ponudi vozila i strateškom upravljanju proizvodnjom i prodajom. U prvoj polovici godine zajednički su zauzeli oko 11 posto američkog tržišta, što je unaprjeđenje u odnosu na prethodnu godinu, pokazuje analiza tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu