Brendovi Radenska, Rauch, Kofola, Rajec, Semtex, Vinea i UGO u proteklom su razdoblju bili dobro prihvaćeni kod kupaca, stoga je grupacija Kofola u prvoj polovici ove godine zabilježila 3,3% rast prihoda od prodaje, u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Oni su iznosili 129 milijuna eura, a grupa je tradicionalno bila uspješna u češko-slovačkoj regiji, kao i u Sloveniji. Poljsko tržište i dalje ostaje izazov, na koji Kofola odgovara donošenjem mjera koje će osigurati stabilan rast u budućnosti.
"Tržište s bezalkoholnih pića blago raste; međutim, pad cijena nastavlja se u kategoriji Cola-tip pića i sirupa", komentirao je stanje na tržištu Jannis Samaras, direktor grupacije Kofola, i nastavlja: "Pod uvjetom da i dalje raste, čak i u takvim uvjetima, iznimno sam zadovoljan. Također započeli smo s implementacijom mjera koje će povećati profitabilnost na poljskom tržištu te u budućnosti donijeti korist kompaniji."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu