Izjava multimilijunaša o tome što bi siromašni trebali jesti izazvala revolt

Autor: Poslovni.hr , 01. ožujak 2024. u 10:18
Foto: Unsplash

Neki kritičari čak i pozivaju na bojkot robne marke Kelog.

Izvršni direktor Gary Pilnick dao je komentar dok je opisivao nastojanja kompanije da privuče kupce s nižim primanjima, piše Sky News, a prenosi B92.

Ova izjava se dogodila tijekom marketinške kampanje i promocije reklama sa sloganom: “Dajte piletini slobodnu večer”.

“Potrošači su pod velikim financijskim pritiskom. Iz ovog razloga mi reklamiramo pahuljice za večeru. Ako razmislite o cijeni pahuljica za jednu obitelj u odnosu na nešto drugo što mogu jesti, pahuljice su mnogo pristupačnije”, rekao je Pilnick rekao za CNBC.

“Generalno gledano, kategorija pahuljica je mjesto do kojeg bi mnogi ljudi mogli doći jer je cijena zdjelice pahuljica s mlijekom i voćem manja od jednog dolara. Dakle, možete zamisliti zašto potrošači koji su pod financijskim pritiskom mogu uvidjeti da je ovo dobro za njih”, nastavio je Pilnick.

Na pitanje može li ovakva poruka biti pogrešno primljena, gospodin Pilnick je odgovorio kompanija ne misli tako.

“Ispostavilo se da je više od 25 posto potrošnje pahuljica van doručka zapravo večera. Pahuljice i cornfleks za večeru su nešto što je sada vjerojatno više u trendu, a očekivali bismo da će se tako i nastaviti jer je su ovi potrošači pod financijskim pritiskom”, dodao je Pilnick.

Ova marketinška kampanja ide u trenutku kada je inflacija i dalje visoka u mnogim zapadnim zemljama, posebno kada je u pitanju trgovina namirnicama, usprkos smanjenju stope posljednjih mjeseci.

Mjera inflacije indeksom potrošačkih cijena (CPI) prošlog mjeseca je iznosila 4 posto u Ujedinjenom Kraljevstvu i 3,1 posto u SAD.

Intervju s Pilnickom je naišao na buru negativnih komentara poslije emitiranja. Neki kritičari čak i pozivaju na bojkot robne marke Kelog.

Među onima koji su osudili izjavu bio je i senator Demokratske stranke Peter Welch koji je rekao: “Radnik u Kelogu koji zarađuje 20 dolara na sat morao bi radtii 96 godina da bi se izjednačio s godišnjom zaradom gospodina Pilnicka od 4 milijuna dolara godišnje”.

Neki su jasno izrazili revolt zbog komentara Pilnicka i marketinške kampanje za koju misle da je usmjerena na radničku klasu.

“Ljudi ne trebaju jesti pahuljice i cornfleks za večeru već ih korporacije trebaju prestati potkradati”, bio je jedan od komentara.

Komentirajte prvi

New Report

Close