Instagram je postao svjestan koje sve potencijale donosi milijarda njegovih korisnika, pa namjerava postati internetsko trgovačko središte koje bi moglo generirati desetke milijardi dolara prihoda, procjenjuju analitičari.
Čelnik kompanije Adam Mosseri u razgovoru za Financial Times – prvom medijskom istupu otkako je u listopadu preuzeo čelnu dužnost – kazao je kako je cilj "smisleno spojiti točke" između kupaca, prodavatelja i golemog broja Instagramovih "influencera". U tom kontekstu Instagram razvija dvije nove funkcije. Prva bi omogućila kupnju na aplikaciji, bez njezina napuštanja, a kupljeni proizvodi virtualno bi se pospremali u "vrećicu za kupnju".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu