Niska stopa nezaposlenosti i velik rast potražnje za hotelskim uslugama, kao i broja hotelskih kreveta, doveli su do toga da svjetska hotelska krema u Sjedinjenim Američkim Državama ne može naći radnike. Zbog toga pada kvaliteta usluge od koje se očekuje da bude vrhunska, pogotovo s obzirom na visoke cijene usluga koje se u tom segmentu podrazumijevaju, te usluge u okviru programa odanosti. Čini se da ne pomaže ni značajno povećanje plaća u zadnjih nekoliko godina, a radnici su više nego ikad svjesni porasta vlastite moći u odnosu prema poslodavcima. SAD je centar najvećih i najluksuznijih hotelskih brendova, od Marriotta, Hiltona, Hyatta, IHG do Wyndhama, i hotelski biznis buja u svakom pogledu, osim u radnoj snazi koja se smanjuje.
Najveći izazov
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu