Povjerenje potrošača u SAD-u snažno je poraslo u prvom tromjesečju ove godine, a ono je poboljšano i u nekim zemljama Europe, uključujući i u Hrvatskoj, iako su domaći potrošači i dalje među najvećim pesimistima, pokazalo je danas objavljeno globalno istraživanje tvrtke Nielsen.
Globalni indeks povjerenja potrošača, koji izrađuje istraživačka tvrtka Nielsen, u prva se tri mjeseca ove godine vratio na razine prije financijske krize, skočivši za dva boda, na 96 bodova, što je njegova najviša razina od prvog tromjesečja 2007.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu