HeidelbergCement u prvom polugodištu započinje s prodajom imovine na pet tržišta na kojima posluje

Autor: Tomislav Pili , 09. veljača 2021. u 22:00
Kompanija tvrdi da značajno povećava profitabilnost/REUTERS

Heidelberg posluje u preko 50 država na europskom, azijskom i američkom kontinentu, među kojima je i Hrvatska.

Njemački proizvođač cementa HeidelbergCement namjerava prodati pet svojih poslovanja u sklopu velikog pospremanja imovine, a najavljuju i dobar početak godine, izjavio je Reutersu izvršni direktor Dominik von Achten.

Time drugi svjetski proizvođač cementa po veličini ulazi u iduću fazu svog plana za povećanje profitabilnosti. “Sada mijenjamo brzine. I to se događa brže nego što smo isprva mislili”, kazao je von Achten koji je na čelu kompanije unazad godinu dana.

Kako je najavio, prve prodaje imovine, koje variraju u veličini, dogodit će se u prvom polugodištu ove godine. Von Achten odbio je reći u kojim državama HeidelbergCement namjerava prodavati imovinu, ali i koliko kompanija planira uprihoditi od tih prodaja. Inače, Heidelberg posluje u preko 50 država na europskom, azijskom i američkom kontinentu, među kojima je i Hrvatska.

No, financijska tvrtka Mainfirst procjenjuje da bi Heidelbergova imovina pogodna za prodaju mogla vrijediti oko 2,5 milijarde eura.

Čelnik kompanije ističe kako nitko neće biti siguran da se neće naći na listi za prodaju. “Nema svetih krava. Sve je na stolu”, pojasnio je Dominik von Achten. Ipak, s nekih tržišta kompanija se ne želi povući zbog odličnih rezultata, poput sjeverne Europe, dodao je šef Heidelberga.

Na pitanje o Indoneziji – koju su analitičari financijske tvrtke Berenberg označili kao mogućeg kandidata za napuštanje – von Achten je odgovorio kako je “Indonezija također važno tržište, bez ikakve sumnje”.

Njemačka kompanija ranije je naznačila tržište Sjeverne Amerike kao ono na kojem ne ostvaruje zadovoljavajuće rezultate. To je dovelo do donošenja plana povećanja profitabilnosti za kojeg von Achten tvrdi da se realizira.

Prema njegovim riječima, grupacija je fokusirana na povećanje produktivnosti imovine koja ne pokazuje zadovoljavajuće rezultate ili na njihovu prodaju.

Kao i konkurent iz Švicarske, LafargeHolcim, HeidelbergCement brzo se oporavio od koronakrize koja je lani u jednom trenutku praktički zaustavila građevinsku aktivnost.

Von Achten ističe kako je učinjen veliki korak prema dostizanju srednjoročnih ciljeva: temeljne marže od 22 posto te povrata na uloženi kapital od preko 8 posto do 2025. godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close