Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Gvasalija pokreće revoluciju u Gucciju – ‘see now, buy now’ koncept

Autor: Zrinka Gabelica Toplek
07. listopad 2025. u 16:27
Podijeli članak —
Foto: Reuters

Unatoč žustrim reklamnim kampanjama i podizanju svijesti o brendu, financijski rezultati Grupe Kering, vlasnika Guccija, ostaju izazovni.

Imenovanjem Demne Gvasalije na mjesto kreativnog direktora Gucci je započeo novi ciklus, njegov prvi kolekcijski nastup izazvao je pozornost na Milanskom tjednu mode u rujnu 2025. godine. Umjesto tradicionalnog modela izlaganja, Demna je predstavio kolekciju putem filmske premijere, a proizvodi su odmah plasirani u deset ekskluzivnih trgovina diljem svijeta, uključujući Los Angeles i New York. Ovaj inovativni “see now, buy now” koncept već donosi prve pozitivne pomake u prometu trgovina, s porastom posjećenosti do 53 posto u Los Angelesu i 19 posto u New Yorku.

Unatoč žustrim reklamnim kampanjama i podizanju svijesti o brendu, financijski rezultati Grupe Kering, vlasnika Guccija, ostaju izazovni. U prvom tromjesečju 2025. prodaja Guccija pala je za 25 posto, što je utjecalo i na ukupne rezultate Keringa. Glavni izazovi uključuju pad potražnje na ključnim tržištima, poput Kine i SAD-a te jaku konkurenciju i zasićenost luksuznog sektora. Također, novi albanski dizajner nastoji balansirati inovaciju i tradiciju, ciljajući na širu publiku koja traži pristupačniji luksuz. Posebno je važna djelomična prilagodba proizvoda, kao što je niža cijena tamo gdje je moguće, što može povećati tržišnu privlačnost marke. Gucci je suočen s brojnim izazovima u industriji luksuzne mode, no Demnina hrabra, modernistička vizija i brzo tržišno reagiranje ključni su test za revitalizaciju jednog od najpoznatijih globalnih modnih brendova. Rezultati će biti vidljivi u idućim mjesecima, no početni trendovi nose pozitivne naznake.

Autor: Zrinka Gabelica Toplek
07. listopad 2025. u 16:27
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close