Konačno je poznato koliko novca godišnje donosi najpopularniji video servis na svijetu, YouTube.
Naime, Alphabet je prvi puta u financijskom izvješću otkrio koliko zarađuju pojedini poslovni segmenti unutar Googlea. Izvješće je pokazalo da je prošle godine YouTube od oglasa uprihodio 15 milijardi dolara, 36 posto više nego 2018. i čak 86 posto više nego 2017. godine. Snažan rast YouTubeovih oglašivačkih prihoda prvenstveno je rezultat oglasa brendova, pojašnjava CNN, ali i oglasa "izravnog odgovora" poput click-to-buy oglasa koji prate video sadržaj koji recenzira određeni proizvod.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu