Povjerenje potrošača u SAD-u snažno je poraslo u trećem tromjesečju, poboljšano je i na globalnoj razini, dok je u Hrvatskoj blago pogoršano, pokazalo je danas objavljeno globalno istraživanje tvrtke Nielsen, ukazujući da su potrošači optimističniji u pogledu izgleda za zapošljavanje nego u pogledu osobnih financija.
Globalni indeks povjerenja potrošača, koji redovito izrađuje istraživačka tvrtka Nielsen, u navedenom je razdoblju uvećan jedan bod, na 98 bodova, pokazalo je istraživanje provedeno u razdoblju od 13. kolovoza do 5. rujna. Globalni indeks postojano raste od prvog tromjesečja 2012., primaknuvši se tako razini od 100 bodova, koja inače signalizira optimizam među potrošačima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu