S najvećeg svjetskog sajma u maloprodaji – NRF BIG RETAIL SHOW 2019 iz New Yorka ove godine prva poruka vrlo slična onome što se nekoliko mjeseci ranije moglo čuti u Londonu – fokusirajmo se na kreiranje doživljaja svojim zaposlenicima i na prave, istinske doživljaje za naše kupce.
Zanimljivo je da je i na maloprodajnom sajamu Retail Technology Expo u Londonu 2018. godine dominirala ideja kreiranje doživljaja na prodajnom mjestu za svoje zaposlenike. Tako je dosadašnja mantra o kreiranju što boljeg doživljaja kupovine za svoje kupce definitivno zamijenjena idejom kreiranja doživljaja za zaposlenike. Tako je i najveći maloprodajni sajam započeo upravo s tom diskusijom. U vrijeme kada je sve manja lojalnost brendovima maloprodajni lanci pokušavaju kreirati što upečatljivije doživljaje kako bi se kupci vratili. I fokusiraju se ne na prodaju već na kreiranje doživljaja kupovine, jer prema riječima potpredsjednika Tiffany &Co za tržište Amerike Luciana Rodembusha – prodaja nije transakcija već odnos i suradnja, a povećanje prodaje proizlazi iz tog odnosa. A tko najviše utječe na kupčev doživljaj u prodajnom prostoru – prodavač, prodajni savjetnik tj. vaš zaposlenik. Zaposlenici su ti koji prenose vaše poruku, ideju, vrijednost vašemu kupcu te su najbitnija karika u kreiranju lojalnosti kupca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu