Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

FOTO: Predstavljen vlak koji može razviti brzinu od 600 kilometara na sat

Autor: Poslovni.hr/Hina
20. srpanj 2021. u 11:10
Podijeli članak —
FOTO: Reuters

Brzinom od 600 km na sat trebalo bi vlaku samo 2,5 sati za put od Pekinga do Šanghaja, a riječ je o udaljenosti većoj od 1000 kilometara.

Kina je u utorak predstavila vlak velikih brzina maglev (skraćenica od magnetska levitacija) sposoban razviti brzinu od 600 kilometara na sat, prenijeli su državni mediji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Maksimalna brzina čini ovaj vlak, koji je Kina sama razvila i proizvela u gradu Qingdao na obali, najbržim kopnenim vozilom na svijetu, navode kineski mediji.

Kina je u utorak predstavila vlak velikih brzina maglev (skraćenica od magnetska levitacija) sposoban razviti brzinu od 600 kilometara na sat, prenijeli su državni mediji.

Maksimalna brzina čini ovaj vlak, koji je Kina sama razvila i proizvela u gradu Qingdao na obali, najbržim kopnenim vozilom na svijetu, navode kineski mediji.

Vlakovi maglev lebde na kratkoj udaljenosti od tračnica koristeći magnete koji stvaraju podizanje i potisak.

Kina se tom tehnologijom služi već gotovo dva desetljeća, ali vrlo ograničeno. Tako Šanghaj ima vlak maglev koji povezuje jednu zračnu luku s tim gradom.

Zasad u Kini nema međugradskih linija maglev koje bi se koristile blagodatima te tehnologije, no neki gradovi, a među njima su Šanghaj i Chengdu počeli su istraživanja u tom smjeru.

Brzinom od 600 km na sat trebalo bi vlaku samo 2,5 sati za put od Pekinga do Šanghaja, a riječ je o udaljenosti većoj od 1000 kilometara.

Za usporedbu, putovanje zrakoplovom trajalo bi tri sata, a vlakom velikih brzina 5,5 sati.

Vlakovi maglev su budućnost i brojne zemlje od Japana do Njemačke planiraju izgraditi željezničke mreže maglev, što za sada otežavaju visoki troškovi takve tehnologije i nepodudarnost s postojećom infrastrukturom.

Autor: Poslovni.hr/Hina
20. srpanj 2021. u 11:10
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close