Partnerstvo ima za cilj daljnje povećanje prodaje Leapmotora u Kini, najvećem tržištu na svijetu, dok se Stellantisova prisutnost značajno ubrzava prodaju u drugim regijama, počevši od Europe. Stellantis namjerava iskoristiti Leapmotorov visoko inovativan, troškovno učinkovit EV ekosustav, a zajedničko ulaganje znači i prve isporuke vozila u drugoj polovici 2024.
Stižu i novi modeli
Usredotočen na tržište srednje i visoke klase, kao najveći i najbrže rastući segment u Kini, Leapmotor je isporučio približno 111.000 komada malih električnih vozila u 2022.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu