Facebook ušao u internetsku trgovinu i bacio rukavicu izazova Amazonu i eBayju

Autor: Poslovni dnevnik , 20. svibanj 2020. u 21:59
Kompanija računa na potencijal 2,6 milijardi korisnika/REUTERS

Facebook Shop olakšava poduzetnicima uspostavu jedinstvene online trgovine kojoj kupci mogu pristupiti i putem Facebooka i Instagrama.

Facebook je predstavio uslugu kojom se nada da će njegovih 2,6 milijardi korisnika izravno kupovati na njegovim platformama i tako postati ozbiljan konkurent Amazonu i eBayju.

Kako je priopćila kompanija, Facebook Shop olakšava poduzetnicima uspostavu jedinstvene online trgovine kojoj kupci mogu pristupiti i putem Facebooka i Instagrama.

Korisnik može pretraživati cijelu kolekciju, označiti i spremiti proizvode koji ga zanimaju i potom napraviti narudžbu na internetskoj stranici poduzeća.

Kupci u SAD-u mogu naručivati i bez napuštanja aplikacije, ako poduzeće ima takvu opciju uključenu, pojasnila je kompanija.

Čelnik kompanije Mark Zuckerberg izjavio je za Financial Times kako je Facebook ubrzao planove lansiranja Shopa kako bi uzeo dio “kolača” uslijed skoka internetske trgovine zbog pandemije koronavirusa.

Kompanija svoju korist vidi u prikupljanju podataka o preferencijama kupaca što će joj poslužiti u unapređenju oglašavanja. U Americi će Facebook naplaćivati i malu naknadu radi pokrivanja troškova kartičnih transakcija i nadzora potencijalnih prijevara.

Radi se o do sada najznačajnijem ulasku najveće društvene mreže u internetsku trgovinu. S obzirom na golemi broj korisnika, mogao bi zadati glavobolje Amazonu.

Komentirajte prvi

New Report

Close