U internom dokumentu do kojeg je došao The Verge, Tom Ellison, Metin izvršni direktor zadužen za Facebook, iznio je dva ključna prioriteta kompanije.
Prvi je da mreža preporučuje korisnicima više objava koje dolaze s različitih strana, a ne samo s profila i stranica koje prate. Preporuke će uključivati i Reels kratke video snimke, a sam sustav podsjećati na For you sekciju na TikToku. Ideja je prebaciti cijeli sustav početne stranice na takozvani Discovery Engine koji bi trebao preporučiti novi sadržaj svaki put kada korisnik uđe u aplikaciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu