Pod pritiskom konkurencije iz Kine, proizvođači automobila Stellantis i Renault snažno će se potruditi da smanje troškove proizvodnje električnih vozila s ciljem da postignu slične cijene i profitne marže kao modeli na fosilna goriva, rekli su čelnici industrije Reutersu.
Rast prodaje električnih vozila usporio je zbog kombinacije nedostatka infrastrukture za punjenje i visokih cijena zbog čega europski proizvođaču pokušavaju razviti pristupačnija električna vozila, u startu skuplja od ekvivalenata s motorima s unutarnjim izgaranjem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.<span class=”title title–small”>Dzag62 ti bas volis srkati gutter oil? </span>
<h3 class=”LC20lb MBeuO DKV0Md”></h3>
Zanimljivo da su kineski automobili kvalitetniji od evropskih jeftiniji bez obzira što EU režimi obilato sufinanciraju auto industriju čak i one koje je nemaju a plaće su tri puta veće iu Kini nego u EU
Uključite se u raspravu