Danski Maersk, najveća svjetska kompanija za brodski prijevoz kontejnera, nakon dvije godine izgradnje porinula je u korejskom brodogradilištu Daewoo Maersk Mc-Kinney Moeller, najveći kontejnerski brod na svijetu, kapaciteta 18,000 kontejnera ( TEU).
U međuvremenu je China Shipping Container Lines naručio pet još većih brodova, kapaciteta 18,400 kontejnra, a prvi od njih bit će isporučen u drugoj polovici 2014. Stručnjaci predviđaju da će do kraja desetljeća morima ploviti i brodovi kapaciteta 22.000 kontejnera. Suvremeni kontejnerski brodovi postaju toliko veliki da važnije europske luke namjeravaju uložiti 13 milijardi dolara u proširenje svojih terminala, odnosno u produbljenje luka, nabavku većih dizalica, produljenje pristaništa i povećanje skladišta za kontejnere. Ne učine li tako, mogli bi biti isključeni iz azijsko-europske trgovačke rute.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu