Kada je 2013. godine, tek nakon što je prešla u suvlasništvo Etihada, srpska zrakoplovna kompanija Air Serbia objavila da kupuje 10 novih zrakoplova, najsuvremenijih Airbuseva A320NEO, koje će platiti milijardu dolara, srpska javnost se oduševila, a konkurencija uznemirila. Zrakoplovi su trebali početi stizati 2018. godine da bi dvije godine kasnije zamenijenili sve stare letjelice koje je Etihad iznajmljivao.
Pet godina kasnije san je srušen, piše Danas, Air Serbia je u tišini odustala od velikog projekta i izbrisala sve planove za modernizaciju flote. Takav epilog bio je očekivan, navodi beogradski list jer kada su zrakoplovi naručeni, Etihadom je vladao generalni direktor James Hogan, čija je vizija razvoja kompanije iz Ujedinjenih Arapskih Emirata počivala na ideji udruživanja s posrnulim zračnim prijevoznicima u Europi, i drugdje. To je značilo ulazak u srpski Jat Airways, kao i u Alitaliu, Air Berlin, Darwin Airways i druge kompanije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu