Emirates i KLM najsigurnije aviokompanije

Autor: Poslovni dnevnik , 03. siječanj 2022. u 22:00
Emirates je opet zauzeo vodeću poziciju s indeksom rizika 95,05 posto/Reuters

Vodeći prijevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata nadmašio je s indeksom rizika 95,05 posto KLM, JetBlue i easyJet i ponovo osvojio prvo mjesto na ljestvici 25 kompanija.

Arapska kompanija Emirates ponovo je zauzeo prvo mjesto na ljestvici najsigurnijih velikih avioprijevoznika u svijetu, a u Europi titula je pripala nizozemskom KLM-u, izvijestio je Jet Airliner Crash Data Evaluation Centre (JACDEC).

Vodeći prijevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata nadmašio je s indeksom rizika 95,05 posto KLM, JetBlue i easyJet i ponovo osvojio prvo mjesto na ljestvici 25 kompanija u istraživanju koje je JACDEC proveo za zrakoplovni časopis Aero International.

JACDEC je prvi puta objavio i regionalne ljestvice, usporedivši vodeće prijevoznike unutar četiri regije.

Emirates je na regionalnoj razini kliznuo iza Etihad Airwaysa, koji također ima sjedište u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, ali nije dovoljno velik da se plasira na globalnu listu. U Europi prvo je mjesto zauzeo KLM, a slijede Finnair, Air Europa, Transavia, easyJet i Norwegian.

Neki poznati prijevoznici, poput Austriana, Eurowingsa i Condora, nisu ni ušli u europski Top 25 budući da nisu prevezli dovoljno putnika ni “nakupili” dovoljno kilometraže u 2021. godini.

Regionalne ljestvice kreirane su u prvom redu zbog promijenjenog reda veličine koji se pomaknuo u korist brojnih zračnih prijevoznika s jakim domaćim tržištima, poput Kine i SAD-a, objasnio je osnivač JACDEC-a Jan-Arwed Richter.

Na rezultate ovogodišnjeg istraživanja u većoj su mjeri utjecale zrakoplovne nesreće iz ranijeg razdoblja, s obzirom na pad prometa u pandemiji i tek skromno povećanje u 2021. Sektor zračnog prijevoza nagomilao je u pandemiji gubitke od ukupno 200 milijardi dolara.

Prijevoznici su u prošloj godini nagomilali 52 milijarde dolara gubitaka. U ovoj godini gubici bi se trebali osjetno smanjiti, na 12 milijardi dolara, a u 2023. kompanije bi ponovo trebale poslovati u plusu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close